فردای کرمان - گروه اطلاعرسانی: مدیر امور برق جنوبغرب کرمان از ارائهی خدمات غیرحضوری با هدف کاهش مراجعات مردمی در شرایط شیوع کرونا خبر داد و گفت: «بیش از۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق بهصورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس Nked.co.ir (میز خدمات الکترونیک) قابل دریافت است».
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان مجید عمادآبادی با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال و خدمات سبز صنعت برق با هدف کاهش مراجعات مردمی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: «تمام خدمات مربوط به مشترکین توزیع برق کرمان به صورت غیرحضوری ارائه میشود».
وی ادامه داد: «برای جلوگیری از شیوع بیماری در بین کارکنان و مراجعان، در اولین روزهای فراگیری این بیماری میز خدمت غیرحضوری این امور تشکیل شد تا نیاز به مراجعهی مشترکین به اتاقهای کارکنان نباشد، این اقدام با افزایش سرعت پاسخگویی، مدت زمان حضور مراجعان را نیز کاهش داد».
عمادآبادی اضافه کرد: «بیش از۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس Nked.co.ir (میز خدمات الکترونیک) قابل دریافت است».
وی گفت: «افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند میتوانند با شمارهگیری سامانهی تلفنی ۳۱۲۵۱۰۸۵ ، ۳۲۵۳۱۰۰۹،۳۲۵۳۰۶۶۸ امور مشترکین جنوبغرب و سامانهی ۱۲۱ اتفاقات، از خدمات غیرحضوری این شرکت بهرهمند شوند».
مدیر امور برق جنوبغرب کرمان خاطرنشان کرد: «مشترکان برق با مراجعه به سایت بازار، انتخاب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (برق من) این نرمافزار را نصب کنند و با توجه به درخواست مورد نیاز خود با ثبت شناسهی قبض ۱۳ رقمی انشعاب، بهصورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند».
وی با بیان اینکه صنعت برق برای تامین برق پایدار و مطمئن بیمارستانها و مراکز درمان در کنار مدافعان سلامت با تمام قوا و اقتدار ایستاده است، از مشترکین توزیع برق کرمان خواست تا برای حفظ سلامت جان خود و خانواده و کمک به کادر درمان تا حدامکان از مراجعات حضوری پرهیز کنند.
عمادآبادی یادآور شد: «درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهدهی سوابق مصرفی و پرداخت، تسویهحساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابهجایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب و خدمات بسیار دیگر به صورت غیرحضوری در سایت شرکت یا اپلیکیشن برق من قابل ارائه است که مشترکین حسب نیاز میتوانند درخواست خود را ثبت و از طریق کد رهگیری ارائه شده، پیگیری کنند».
وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد فعالیتها در این امور غیرحضوری انجام میشود، گفت: «از سال گذشته تاکنون بیش از هزار و 500 درخواست انشعاب از طریق سایت شرکت ثبت و رسیدگی شده است». /پ
نظر خود را بنویسید