در راستای تکریم ارباب‌رجوع و رضایت مردم؛

طرح «همراه با مردم» در شرکت برق شمال کرمان اجرا می‌شود

گروه اطلاع‌رسانی – مدیر روابط عمومی شركت توزیع برق شمال استان كرمان گفت: «طرح ابتكاری «همراه با مردم» در راستای تكریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و افزایش رضایت مردم و مشتركین با هدف نزدیک‌تر شدن ارتباط مردم با مسئولین شركت برق و شنیدن صدای مردم توسط روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق شمال استان كرمان اجرا شد.
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی شركت توزیع برق شمال استان كرمان، امیر جهانشاهی از اجرای طرح همراه با مردم در محل ادارات این شركت در راستای تكریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی و خدمات‌رسانی سریع و مطلوب‌تر به مردم خبر داد و بیان کرد: «این طرح برای نخستین مرتبه در مجموعه‌ی شركت‌های وابسته و تابعه‌ی وزارت نیرو توسط روابط عمومی این شركت و با هدف تكریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی و تسریع در خدمات‌رسانی بهتر به مردم با شعار جهاد خدمت در صنعت برق و با اتحاد و همدلی میان مسئولان و مردم انجام می‌شود».

وی افزود: «با استقرار میز طرح همراه با مردم در محل ادارات خدمات مشتركین شركت توزیع برق شمال استان كرمان مشتركین محدوده‌ی شمال استان می‌توانند از این امكان به عنوان تریبون استفاده و با درج نظرات، ایده‌ها، پیشنهادات، شكایات و انتقادات، صدای خود را به مسئولان شركت برق برسانند».
مدیر روابط عمومی شركت توزیع برق شمال استان كرمان ادامه داد: «میز طرح همراه با مردم در جهت نزدیک‌تر كردن ارتباط مردم با مسئولان ایجاد شده تا ضمن برقراری ارتباط بیشتر مردم با صنعت برق، حداكثر شفافیت در فرآیند انجام كارها و اطلاع‌رسانی خدمات و ارتباط مستمر را با مشتركین و مردم ایجاد کند».
وی همچنین بیان کرد: «علاوه بر این‌كه كارمندان دستگاه‌های اجرایی، دولتی، غیردولتی و سازمان‌ها دارای میز خدمت‌رسانی یا محلی برای ارائه‌ی خدمت به مشتریان خود هستند بایستی برای مردم و‌ مشتریان آن سازمان هم این امكان ایجاد شود كه آن‌ها هم دارای یک میز و تریبون باشند تا در محل فیزیكی كار نیز مشتریان و ‌مردم، دستگاه‌ها و سازمان‌ها را از خود بدانند و ‌ضمن ارائه‌ی طرح مسائل و مشكلات در جهت بهبود خدمات شهروندی در افزایش كیفیت خدمات مشاركت کنند» .
وی افزود: «فرم‌هایی كه مردم در این مكان‌ها تكمیل كرده‌اند در بازه‌های زمانی منظم توسط امورهای اجرایی این شركت بررسی می‌شوند و اگر امكان رفع مسائل توسط مدیر امور باشد در محل امور به موارد اشاره شده رسیدگی می‌شود و در صورت نیاز به اطلاع مراجع مافوق و كسب مجوزها و گردش‌های ضروری اداری در قالب فایل به ستاد شركت رسیده و ضمن تحلیل و ارجاع نكات و ‌نقطه‌نظرات مردمی با دید رفع مشكل در حداقل زمان از سوی دفتر هیات مدیره و مدیرعامل شركت تصمیم‌گیری شده و در صورت نیاز به بررسی و‌ تحلیل به واحدهای متولی، كارگروه‌ها یا كمیسیون‌ها ارجاع خواهد شد و تا مرحله‌ی تعیین‌تكلیف و رفع مشكلات مردمی پیش خواهد رفت».
جهانشاهی اضافه كرد: «طرح همراه با مردم برای الگوبرداری به وزارت نیرو ارایه می‌شود تا با برنامه‌ریزی‌های منظم بتوانیم توسعه و تحول و پیشرفت صنعت برق را با مشاركت خود مردم و سرمایه‌گذاری دولت شاهد باشیم». /پ
جهانشاهی تاكید كرد: با توجه به اینكه بسیاری از شهروندان فرصت ملاقات مردمی با مسئولان را پیدا نمی كنند از طریق این طرح می توان صدای مردم رابه گوش مسئولین صنعت برق رساند.
وی افزود: از مردم می خواهیم تا بامشاركت جدی دراین طرح یاریگر توسعه و پیشرفت شبكه و خدمات رسانی بهتر توزیع برق استان كرمان باشند.
شركت توزیع برق شمال استان كرمان تامین و ارائه خدمات مشتركان برق در مركز استان و‌ شش شهرستان حوزه شمال استان كرمان را به عهده دارد و بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان از خدمات این شركت بهره مند می شوند.