فردای کرمان – گروه جامعه: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «به منظور کاهش مراجعات مشترکین به ادارات گازرسانی، این شرکت اقدام به راهاندازی سامانهی تلفن گویا در سطح استان بر روی شمارهی 03431326666 کرده است».
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، منوچهر فلاح بیان کرد: «با توجه به اهمیت خدمترسانی به مشترکین محترم در تمامی ساعات شبانهروز و شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و همچنین تاکیدات فراوان مبنی بر کاهش حضور افراد در بیرون از منزل و انجام امورات به صورت غیرحضوری، شرکت گاز استان کرمان اقدامات مطلوبی را در همین راستا اجرا کرده است».
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در سامانه تلفن گویا افزود: «در ابتدای تماس، مشترک با وارد کردن شمارهی اشتراک، لیستی از خدمات شامل اعلام آخرین بدهی مشترک، دریافت رقم کنتور، اعلام آخرین پرداختی، پرداخت صورتحساب (بهزودی) و ثبت انتقاد، پیشنهاد و شکایات را به صورت مجزا دریافت میکند».
فلاح همچنین به راهاندازی سامانهی جامع خدمات مربوط به مشترکین در سایت شرکت گاز استان کرمان اشاره کرد و گفت: «این سامانه نیز هماکنون بر روی سایت شرکت به آدرس Es.nigc-kerman.ir فعال است و مشترکین محترم میتوانند با مراجعه به آدرس مذکور خدمات غیرحضوری مانند تغییر نام، اصلاح قبض، درخواست تست کنتور، درخواست تعویض کنتور و ... دریافت کنند».
وی بیان کرد: «امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده میزان حضور مشترکین محترم به ادارات تابعه شرکت گاز استان کرمان کاهش یابد و با همکاری مشترکین محترم گام موثری را در جهت حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان برداریم». /پ
22378
با هدف کاهش مراجعات حضوری؛
نظر خود را بنویسید