فردای کرمان – گروه جامعه: مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان از تغییر نحوهی صدور مجوز تاسیسات گردشگری در استان خبر داد و گفت که از این پس تمام فعالیتهای صدور، تمدید و موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در ابتدا در محل دفاتر پیشخوان دولت انجام میشود و بعد از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، اقدامات لازم از سوی معاونت گردشگری اداره کل میراث انجام میگیرد.
به گزارش فردای کرمان به نقل از ایرنا کرمان، فریدون فعالی بیان کرد: «طبق مصوبات شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی و جلسهی کارگروه پنجره واحد الکترونیکی، از این پس تمام فعالیتهای صدور، تمدید و موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در ابتدا در محل دفاتر پیشخوان دولت انجام میشود».
وی افزود: «بعد از ثبت درخواست متقاضیان و فعالان حوزهی گردشگری و دریافت کد رهگیری در دفاتر پیشخوان دولت، اقدامات لازم از سوی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان انجام میگیرد».
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمان تاکید کرد: «متقاضیان برای ثبت درخواست خود باید مدارکی همچون کارت شناسایی، سند ملک، مجوز و یا کارت راهنمای گردشگری در دست داشته باشند».
وی ادامه داد: «طرح مذکور برای تسهیل روند صدور مجوز و همچنین جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اجرا میشود».
فعالی گفت: «در حال حاضر ۳۲ هتل، هشت هتلآپارتمان، ۱۳۱ آژانس مسافرتی، ۳۳۴ اقامتگاه بومگردی، ۱۱۶ مجتمع بینراهی، ۴۰ مجتمع گردشگری، ۴۰ خانهی مسافر، ۲۴ مهمانپذیر و ۲۵ اقامتگاه سنتی در استان کرمان مشغول به فعالیت هستند». /پ
نظر خود را بنویسید