فردای کرمان – گروه اقتصاد: سخنگوی صنعت برق کشور گفت: «مشترکان برای دریافت خسارت ناشی از نوسان برق، میتوانند با مراجعه به آدرس و وبسایت بیمهی توانیر یا سامانهی برق من، شناسهی قبض خود و قطعهی آسیب دیده را اعلام کنند تا بیمه پس از بررسی و تائید خسارت ناشی از نوسان، نسبت به پرداخت خسارت اقدام کند».
به گزارش فردای کرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سراسری، مصطفی رجبیمشهدی بیان کرد: «پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسانهای برق و نظیر آن باشد، انجام میگیرد».
وی ادامه داد: «مشترکان در این صورت میتوانند با مراجعه به آدرس و وبسایت بیمهی توانیر یا سامانهی برق من، شناسهی قبض خود و قطعهی آسیب دیده را اعلام کنند. بیمه پس از بررسی و تائید خسارت ناشی از نوسان، نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد».
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵ میلیارد تومان هزینه خسارت پرداخت شده است، اظهار کرد: «بنابر اعتبارهایی که داریم و به محض اعلام توسط مشترک و تائید کارشناس بیمه، آمادگی پرداخت وجود دارد».
وی اضافه کرد: «مشترکان زیاندیده میتوانند با رجوع به سامانهی بیمه و بارگزاری مستندات پروندهی خسارت شامل مدارک عمومی (تصویر آخرین قبض پرداختی مشترک (مصرفکننده) یا تصویر صورتحساب پیامکی آخرین قبض، تصویر کپی کارت ملی مشترک (مصرفکننده)، تصویر اجارهنامه یا سند مالکیت محل خسارت و تصویر یا فاکتور مربوط به خسارت وارده به تجهیزات (به استثنای مشترکان تجاری)، نسبت به دریافت خسارت آتشسوزی، خسارت ناشی از انفجار، خسارت هزینهی پزشکی، خسارت نقص عضو و حادثهی منجر به فوت اقدام کنند».
گفتنی است، در سامانهی خسارت مشترکان برق، پنج مرحلهی ورود اطلاعات، دریافت کد رهگیری، بررسی اولیهی مدارک در سامانه توسط بیمه، اعلام نتیجه به مشترک، تائید دریافت خسارت و واریز مبلغ خسارت برای مشترکان زیان دیده در نظر گرفته شده است. /پ
نظر خود را بنویسید