فردایکرمان ـ گروه اقتصاد: روابط عمومی بانک ملی ایران با انتشار اطلاعیهای، برخی ادعاها در شبکههای اجتماعی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان این بانک را رد کرد و از پیگیری حقوقی موضوع خبر داد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «پس از دریافت خبری مبنی بر نشت اطلاعات برخی مشتریان، تیمهای امنیت اطلاعات بانک ملی ایران و شرکتهای زیرمجموعه، به منظور سنجش ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانهها و استخراج آثار و تبعات محتمل نشت اطلاعات، اقدامات لازم را انجام دادند. در حال حاضر نیز بررسیها ادامه دارد، اما هیچ نتیجهای مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است».
به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا سراسری، روابط عمومی بانک ملی در این اطلاعیه یادآور شده است: «این بانک بر خود وظیفه میداند به پاس اعتماد مشتریان و جایگاه ویژه آرا و نظرات آنها و نیز به منظور شفافسازی موضوع، مسئله را پیگیری کند».
در ادامه افزوده است: «بانک ملی ایران به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال و غیرحضوری به موازات توسعه سرویسها و زیرساختهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه و تمرکز بر امنیت اطلاعات را هم همواره مد نظر داشته است. از این رو، همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاستها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها، به روشها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازماندهی امنیت اطلاعات بهره جسته است». / الف
نظر خود را بنویسید