فردایکرمان ـ گروه جامعه: رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: «متاسفانه صنعت گردشگری و هتلداری در چهار، پنج سال اخیر به ویژه از نوروز سال ۹۸ همواره با چالش و بحران مواجه بوده است، در این مدت یا با بحرانهای طبیعی یا با مسائل سیاسی و امنیتی روبهرو بودیم، کرونا هم از راه رسید و در سه سال اخیر آسیب جدی به این بخش وارد کرد».
جمشید حمزهزاده با بیان اینکه برای برونرفت از مشکلات و بحرانهای صنعت گردشگری برخی از وظایف مربوط به دولت و حاکمیت و بخشی هم به مجموعۀ هتلداران مربوط میشود، افزود: «یکی از برنامهها برای عبور از بحران صنعت گردشگری که اولویت ما است، پرداختن به گردشگری داخلی است».
وی اظهار کرد: «به هر حال رونق و پاگرفتن گردشگری خارجی زمان میبرد و ما نمیتوانیم تا دو سال یا بیشتر منتظر بمانیم تا از این بحرانها کامل عبور کنیم، اکنون اولویت ما تمرکز بر گردشگری داخلی است».
به گزارش فردایکرمان به نقل از ایرنا، وی 24 دیماه در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: «در زمینۀ گردشگری داخلی آنچه مورد توجه مسافران و گردشگران است کیفیت خدمات است».
وی ادامه داد: «برای بهبود و ارتقای کیفیت خدمات هتلداری برنامههای مختلفی در سراسر کشور داریم که در درجۀ اول آموزش و توانمندسازی است که زیربنای رشد و توسعه هر صنعتی از جمله صنعت گردشگری است». / الف
نظر خود را بنویسید