فردایکرمان – گروه اطلاعرسانی: مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان گفت: «بر اساس استخراج اطلاعات سامانه پیامکی مردمی، تعداد محدودی مسافر از برخورد نامناسب رانندگان شاکی بودهاند که به کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات معرفی شدهاند».
احسان عراقیزاده خواستار گزارش این قبیل تخلفات شد و افزود: «شهروندان در صورت بروز تخلف، مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ یا ارسال پیامک به شماره ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند».
وی اضافه کرد: «در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف از سوی رانندگان یا شرکتهای مسافربری، کمیسیونهای ماده ۱۱ و ماده ۱۲ بهصورت ویژه تشکیل و به تخلفات در همان محل رسیدگی میکنند».
به گزارش فردایکرمان به نقل از روابط عمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان، عراقیزاده بیان کرد: «تیمهای کارشناسی در ستاد حملونقل مسافر پایانه مسافربری آدینه کرمان و ادارات شهرستانی با رصد و پایش اطلاعات ارائه شده توسط سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حملونقل عمومی جادهای و تطبیق اطلاعات آن با سامانه صورت وضعیت برخط و شناسایی تخلفات و قصور احتمالی شرکتها و رانندگان در طول سفر، بر شدت نظارتهای خود افزودهاند».
وی یادآور شد: «میز خدمت و پاسخگویی به درخواستهای مردمی و رسیدگی به شکایات مسافران در سفرهای نوروزی از هماکنون در پایانههای مسافربری فعال شدهاند و کارشناسان این ادارهکل، بهطور مستمر در محل میز خدمت حضور دارند»./پ
نظر خود را بنویسید