فردایکرمان – گروه جامعه - مدیرکل آموزشوپرورش استان کرمان گفت: درحال آمادگی کامل برای برگزاری آزمونها با هرسناریویی هستیم و وظیفه ما در آموزش و پرورش این است مقدمات برگزاری آزمونهای با کیفیت را به درستی فراهم کنیم.
محمدرضا فرحبخش افزود: در زمینه برگزاری کلاسها و ارائه خدمات آموزشی حضوری تابع دستورات و مقررات ابلاغی از وزارتخانه هستیم.
به گزارش فردایکرمان به نقل از ایرنا کرمان، وی 5 اردیبهشتماه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: فرایند انتخاب معلم نمونه از آبانماه آغاز شده و ۶ همکار فرهنگی در ۲ گروه کارکنان تخصصی و معلمان به عنوان نمونه برتر استانی انتخاب و برای شرکت در مرحله کشوری معرفی شدند.
وی ادامه داد: قدردانی و تجلیل از معلمان استان و برگزاری برنامههای مختلف به مناسبت هفته بزرگداشت معلم از جمله برنامههای روزهای آینده است.
فرحبخش بر حفظ عزت و کرامت فرهنگیان و تجلیل از آنها در هفته معلم با محوریت سایر دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی و غیر دولتی تاکید کرد.
مدیرکل آموزشوپرورش کرمان گفت: پیام ما در آموزش و پرورش استان در این مقطع مهم تاریخی وفاق و همدلی است و این مهم باید بیشتر از همیشه در جامعه احساس شود.
وی همچنین از کاشت بیش از ۲۰ هزار نهال مثمر در مدارس استان در قالب پویش کاشت نهال امید با یاد و نام خاطره دانشآموزان شهید جنگ رمضان خبر داد.
وی با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در اجتماعات مردمی و پویشهای مختلف ملی و استانی گفت: حضور گسترده مردم باعث تقویت حس میهن دوستی و آشنایی و انس با ارزشهای ملی و مذهبی میشود. / الف
نظر خود را بنویسید