فردای کرمان ـ گروه فرهنگ و هنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بر ضرورت بهرهگیری از تمامی ظرفیتها برای تقویت و توسعه فعالیتهای تالار فرهنگ و هنر کرمان به منظور بهرهمندی عموم مردم و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، تاکید کرد.
به نقل از اداره کل ارشاد اسلامی کرمان، حسین اسحاقی در جلسه شورای معاونین اداره کل که در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: تقویت این مجموعه به عنوان سرمایه ملی و فراهمسازی شرایط مطلوب برای بهرهمندی حداکثری عموم مردم و جامعه فرهنگی هنری استان، از اولویتهای اصلی و در دستور کار است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه این تالار به عنوان «خانه هنرمندان» افزود: تلاش ما این است که با همافزایی همه بخشها و فراهم آوردن زیرساختها و امکانات لازم، تالار فرهنگ و هنر کرمان مکانی برای اجرای مستمر برنامههای فرهنگی و هنری و میزبانی از آثار هنرمندان باشد.
میثم ثمررخی، مدیر تالار فرهنگ و هنر کرمان نیز گزارشی از ظرفیتها، نیازها و برنامههای مدنظر برای بهرهبرداری بهینه از این مجموعه ارائه کرد.
در این جلسه که معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون امور فرهنگی و رسانهای، و معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان حضور داشتند، ضمن بررسی ظرفیتها و پیشنهادهای مربوط به ارتقای عملکرد تالار فرهنگ و هنر، تصمیمات لازم اتخاذ شد.
نظر خود را بنویسید