فردایکرمان – گروه جامعه: مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به فعالیت مراکز اهدای خون کرمان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: «پایگاه مرکزی واقع در بلوار ۲۲ بهمن در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ فعال است».
ایرج شکوهی افزود: «پایگاههای اهدای خون در شهرستانهای سیرجان، جیرفت، رفسنجان و بم نیز در دو روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ آمادۀ پذیرش اهداکنندگان خون هستند».
وی همچنین از فعال بودن تیمهای سیار خبر داد و یادآور شد: «تیم سیار خونگیری واقع در شهرستان خانوک در روز تاسوعای حسینی از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ حضور خواهد داشت و تیم سیار خونگیری واقع در زنگیآباد کرمان نیز در روز عاشورا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ فعال است».
به گزارش فردایکرمان هب نقل ازایسنا کرمان، شکوهی از تمامی هماستانیها درخواست کرد تا با مشارکت در این اقدام انساندوستانه، یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآوردههای خونی باشند. /پ
نظر خود را بنویسید