گروه جامعه - مدیر مرکز سامد استانداری کرمان با اشاره به برقراری 53 هزار و 189 تماس با مرکز ارتباط مردم و دولت در استان کرمان در سال 96، گفت: «از این تعداد مجموع یکهزار و 720 مورد در سامانه الکترونیکی ثبت شده است».
به گزارش فردایکرمان به نقل از ایرنا کرمان، سجاد پورخراسانی امروز سهشنبه در جمع خبرنگاران، از برقراری 205 تماس به صورت روزانه با مرکز ارتباط مردم و دولت در استان کرمان خبر داد و افزود: «در یکسال گذشته بیش از 73 هزار و 512 دقیقه مکالمه در مرکز ارتباط مردم و دولت ثبت شده است»
وی ادامه داد: «از مجموع تماسهای حاصل شده با مرکز ارتباط مردم و دولت در استان کرمان حدود دو هزار و 515 تماس غیرمرتبط بوده است».
پورخراسانی اظهار کرد: «همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با سامانه 111، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال میکنند».
مدیر مرکز سامد استانداری کرمان گفت: «از مجموع تماسهای حاصل شده با مرکز ارتباط مردم و دولت طی یکسال گذشته، 80 درصد مربوط به شکایات، 79 درصد مربوط به درخواست، 78 درصد پیشنهادات، 65 درصد گزارش و انتقاد و 70 درصد سایر موارد به تفکیک ماهیت از سوی دستگاههای اجرایی پاسخ داده شده است».
پورخراسانی در ادامه با تشریح عملکرد این مرکز در پنج ماههی نخست امسال توضیح داد: «از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 20 هزار و 743 تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی شده است که از این مجموع تعداد هزار و 885 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت کردهاند».
برپایهی این خبر، هدف سامانهی الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر دریافت درخواستها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانیها در سراسر استان است که همشهریان میتوانند از طریق تلفن 111، موارد فوق را با رئیسجمهور، استاندار کرمان و سایر مسئولان دولتی مطرح و پیگیری کنند.
1627
مدیر مرکز سامد استانداری کرمان:
نظر خود را بنویسید