فردایکرمان – گروه اطلاعرسانی: مديرکل با اشاره به اينكه ۵۰ مجتمع خدماتی-رفاهی بینراهی برای خدمترسانی مناسب به مسافران نوروزی آماده شدهاند گفت: «طی اين ايام کمیته نظارت بر مجتمعها با تشدید نظارت بهصورت ویژه، نحوۀ فعالیت و ارائۀ خدمات را مورد بازرسی قرار میدهند».
علی عبداللهی افزود: «مجتمعهای خدماتی-رفاهی بينراهی دارای امکانات و خدمات بهداشتی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضۀ سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی مسافران هستند».
وی ادامه داد: «همچنین ۳ باب نمازخانه جدید در جوار راهدارخانهها در محورهای کرمان به سمت شهرستانهای بافت، راور و بم نیز برای اقامه نماز مسافران آماده شده است».
به گزارش فردایکرمان به نقل از روابط عمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان كرمان عبداللهی اظهار کرد: «بازدید از مجتمعهای خدماتی-رفاهی، رستورانها، پمپبنزینها، مساجد بینراهی ازجمله مکانهای مورد بازدید توسط کمیته نظارت بر عملکرد مجتمعهای خدماتی-رفاهی شامل نمایندگان اداراتکل راهداری و حملونقل جادهای، میراثفرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی، علومپزشکی، فرمانداری و شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی استان می است که با هدف شناسایی نواقص موجود و ارائۀ راهکارها و دستورالعملهای لازم جهت رفع نقص به متولیان آنها صورت می گيرد».
وی تاکید کرد: «این بازدیدها تا پایان طرح نوروزی بهصورت مستمر انجام خواهد شد».
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان با اشاره به نقش مهم مجتمعهای خدماتی-رفاهی بينراهی در كاهش سوانح جادهای یادآور شد: «طبق تحليلهای صورت گرفته بر روی آمار تصادفات، بیش از نیمی از سوانح جادهای بر اثر واژگونی و تصادف ناشی از خوابآلودگی رانندگان رخ داده است».
وی در پایان خاطرنشان کرد: «علاوه بر سامانۀ ۱۴۱ اطلاعات راهها، از مسافران درخواست میشود در صورت مشاهدۀ هرگونه تخلف در امر خدماترسانی مجتمعهای بینراهی و...، مراتب را از طریق شماره سامانۀ پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ به این ادارهکل اطلاع دهند». /پ
نظر خود را بنویسید