گروه اطلاعرسانی - مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: «شرکت گاز استان کرمان موفق به دریافت گواهینامههای بینالمللی سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و پایش و اندازهگیری رضایت مشتری شد».
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمان، مهندس فلاح اظهار کرد: «شرکت گاز استان کرمان به منظور بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایتمندی مشترکین و لزوم رعایت حقوق آنها، با توجه به پیادهسازی زیرساختهای لازم جهت رسیدگی به شکایات و سنجش رضایت مشترکین، توانست گواهینامهی اجرای این دو استاندارد را بر اساس ممیزی انجام شده توسط شرکت TUV، دریافت نماید».
وی ادامه داد: «رضایتمندی ذینفعان و ارائهی خدمات بهموقع و همچنین پاسخگویی مناسب و پایش آن یکی از اولویتهای اصلی شرکت گاز بوده که خوشبختانه اخذ گواهینامههای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2018) و میزان رضایت ذینفعان (iso10004:2018) سندی بر تعهد مشتریمداری و پایبندی این شرکت در ارائهی اهداف تعیین شده میباشد».
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خاطرنشان کرد: «استاندارد iso10004 و is010002 راهنمایی مطلوب برای تدوین روشهای حرفهای برای اندازهگیری میزان رضایت مشتریان و طراحی یک سیستم اثربخش و کارآمد برای فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری سازمان است».
وی ادامه داد: «سازمان هنگامی که شکایتی را از مشتری دریافت میکند این شکایات میتواند فرصتهای زیادی را برای بهبود در محصولات و فرآیندها در اختیار سازمان قرار دهد و در صورتیکه فرآیند رسیدگی به شکایات به درستی انجام شود، اعتبار و شهرت سازمان نیز بزرگ خواهد شد».
5381
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد
نظر خود را بنویسید