25 درصد کادر درمان جنوب کرمان واکسینه شدند
فردای کرمان – گروه جامعه: رئیس دانشگاه علومپزشکی جیرفت از واکسیناسیون 25 درصد از کارکنان حوزهی بهداشت و درمان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان علیه ویروس کرونا خبر داد و گفت: «تزریق واکسن مطابق جدول ارائه شده از وزارتخانه تعریف شده و امکان تغییر در...