گروه جامعه – شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، خدمات مربوط به مشترکین را بهصورت غیرحضوری ارائه میدهد.
به گزارش فردای کرمان به نقل از ایرنا کرمان، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: «در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین در این شرکت به صورت غیرحضوری ارائه میشود».
امیر جهانشاهی افزود: «خدمات فروش، پس از فروش و انشعاب انرژی برق شامل خدمات ۲۴گانه مشترکین از طریق میز خدمت الکترونیک پایگاه اینترنتی به نشانی www.nked.co.ir و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد به شهروندان انجام میشود».
وی بیان کرد: «مشترکین شرکت برق با مراجعه به سایت اینترنتی www.nked.co.ir یا استفاده از اپلیکیشنهای همراه برق ملی، خدمات مشترکین برق و سایر اپلیکیشنهای آپ، تاپ، روبیکا، کیپاد، قبضینو و غیره، میتوانند نسبت به مشاهده و پرداخت قبض برق خود اقدام کنند».
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اظهار کرد: «ثبت درخواست رفع معایب شبکه برق، افت ولتاژ و نوسان برق، رفع خرابی تجهیزات برق، ثبت شکایات، پیشنهادات وانتقادات و درخواست ملاقات عمومی با مدیرعامل از طریق منوی درخواستهای مردمی پایگاه اینترنتی شرکت به آدرس www.nked.co.ir انجام میشود».
وی ادامه داد: «تلفن گویا ۵۹۲۲۹ و سامانهی پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۲۱ جهت اعلام شکایات، انتقادات، پیشنهادات، مشکلات شبکه برق، روشنایی معابر و غیره برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است».
جهانشاهی بیان کرد: «همچنین هماستانیهای عزیز ساکن شهرهای شمالی کرمان میتوانند مشکلات خود را از طریق تماس با تلفن روابط عمومی این شرکت به شمارهی ۳۲۵۲۰۳۳۳ مطرح کنند».
گفتنی است بیش از ۶۳۰ هزار نفر در شمال استان کرمان از خدمات شرکت توزیع برق شمال استان در شهرستانهای کرمان، رفسنجان، زرند، شهربابک، انار، نوق، کشکوئیه، کوهبنان، راور، گلباف، چترود، باغین، شهداد، ماهان، راین بهره میبرند. /پ
18829
برای پیشگیری از بیماری کرونا؛
خدمات برق کرمان غیرحضوری ارائه میشود

نظر خود را بنویسید