فردایکرمان ـ گروه جامعه: یکی از شهروندان کرمانی با انتقاد از عملکرد اداره پست در این روزهای کرونایی، از مسئولین خواست تا به مشکلات این حوزه رسیدگی کنند.
وی که از خوانندگان فردایکرمان است، در اینباره توضیح داد: «من دو بستهی پستی داشتم؛ یکی را که پنج روز پس از ارسال، از طریق سایت اداره پست پیگیری کردم ولی خبری از آن نبود در حالیکه به کرمان فرستاده شده بود. در سایت سوال کردم که این بسته که برایم ارسال شده، کجاست؟ گفتند از پست شهری که برایتان فرستاده شده است، سوال کنید؛ هنوز کرمان نرسیده است. در حالی که از آن شهر ارسال شده بود. روز بعد از این پیگیری من اما، اطلاع دادند که بستهام به کرمان رسیده است. با هر شمارهای که تماس میگرفتم تا این موضوع را مطرح کنم؛ یا خط اشغال بود یا کسی جواب نمیداد. امروز هم به تلفن همراه مسئول بازرسی پست تلفن کردم که ایشان گفت: ماموریت هستم و هیچ کاری نمیتوانم انجام بدهم. بعد از این همه پیگیری و تاخیر، امروز عصر، پستچی بسته را تحویلم داد. پرسیدم مگر دیروز تحویل شما نشده؟ چرا این همه تاخیر داشته؟ پاسخ درستی داده نشد».
او افزود: «بستهی دیگری هم داشتم چون باید زود دستم میرسید، با تیپاکس ارسال شده است. امروز تماس گرفتند که این بسته رسیده، بیایید ببرید! گفتم: هزینهی دریافت بسته درِ منزل پرداخت شده ضمن اینکه در این شرایط کرونا، تردد باید کم شود. در جواب گفتند که یا خودت امروز بیا بسته را ببر، یا پسفردا ما تحویل میدهیم!».
او با بیان اینکه پیش از این هم، مشکلاتی در دریافت مرسولههای پستیاش داشته، از مسئولین خواست تا خدمات پستی را بهویژه در این روزهای کرونایی تقویت کنند.
از آنجایی که ممکن است شهروندان دیگری نیز با چنین شرایطی مواجه شده باشند، فردایکرمان برای انتشار توضیحات اداره کل پست کرمان و برنامهای که برای حل این مشکلات دارد، اعلام آمادگی میکند. / الف
نظر خود را بنویسید