گروه جامعه ـ مراسم بازنشستگی و تجلیل از 37 سال فعالیت دانشگاهی و درمانی دکتر «محمدعلی شفا» اولین پزشک متخصص مغز و اعصاب در کرمان در محل سالن آموزش مرکز آموزشی درمان شفا برگزار شد.
به گزارش فردایکرمان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شفا، در این مراسم جمعی از متخصصان مغز و اعصاب و مسئولان بیمارستان با بیان سخنان و دیدگاههای خود، دکتر شفا را به عنوان استاد «خوشاخلاق و سرمشق» معرفی کرده و این مراسم را تکریم «علم و اخلاق» دانستند و از وی به عنوان پیشکسوت دانشگاه که گنجینهای از تجربه و صاحب کار علمی و تخصصی است یاد کردند.
در ادامهی این مراسم دکتر شفا ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین در این مراسم، گفت: «امروز از دیدن پزشکان جوانی که صادقانه در حال خدمترسانی به مردم هستند بسیار خوشحالم».
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: «عبادت جز خدمت به خلق نیست و کار را برای مردم انجام دهیم که برکت زندگی را خداوند خواهد داد و علیرغم بیوفایی دنیا، با خدمت به مردم، دنیا به شما وفادار خواهد بود». برپایهی این خبر، معاون آموزشی دانشگاه، رئیس دانشکده پزشکی، مسئولان بیمارستان شفا، اساتید و دانشجویان گروه مغز و اعصاب در این مراسم شرکت کردند.
دکتر محمدعلی شفا متولد 1329 از شهرستان میبد استان یزد است؛ وی مدرک دکترای حرفهای خود را در سال 56 و تخصص بیماریهای مغز و اعصاب را در سال 1361 کسب کرد. از سوابق آموزشی و شغلی دکتر شفا میتوان به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، رئیس بخش مغز و اعصاب، عضو هیات ممتحنه بورد تخصصی مغز و اعصاب، عضو هیات ممیزه ارتقای هیات علمی و معاون آموزشی بیمارستان شفا اشاره کرد.
4554
از سوی جمعی از مسئولان و پزشکان انجام شد
تجلیل از دکتر «شفا» در آستانۀ بازنشستگی
نظر خود را بنویسید