زمینخواری دولتی هم داریم!
گروه جامعه ـ رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: «در کشور زمینخواری داریم و متاسفانه بعضی از آنها دولتی بوده و با استفاده از موقعیت شغلی افراد صورت میگیرد». به گزارش فردایکرمان به نقل از فارس جیرفت، خلیل آقایی، دیروز یکشنبه، در همایش...