38 بیمار به بستریشدگان کرونا در استان اضافه شد
فردایکرمان ـ گروه جامعه: سخنگوی دانشگاه علومپزشکی کرمان عصر یکشنبه، دربارهی تعداد بستریشدگان و جانباختگان جدید کرونا گفت: «در شبانهروز گذشته، 38 بیمار جدید در بیمارستانهای استان بستری شدند و شش بیمار دیگر هم جان خود را از دست دادند». بر این...