گروه اطلاعرسانی ـ میز خدمت الکترونیک در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان راهاندازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، رضوی علوی؛ مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت در اینباره توضیح داد: «با توجه به وسعت مناطق تحت پوشش شرکت در 16 شهرستان و همچنین در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در کارها و راهنمایی مراجعان طرح میز خدمت از سال 1392در محل ستاد شرکت راهاندازی شد».
وی هدف از توسعه میز خدمت الکترونیکی و حضوری در شرکت را اجرای سیاستها و برنامههای دولت در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع در کارها و راهنمایی مراجعان برشمرد و اظهار کرد: «ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به ارباب رجوع، ارائه خدمات در تمامی روزهای کاری و در طول ساعات اداری بهطور پیوسته، انجام قسمت اعظمی از در خواستهای مردمی و جلوگیری از درگیری بوروکراسیهای اداری از مهمترین اهداف راهاندازی میز خدمت در این شرکت است».
رضوی علوی خاطرنشان کرد: «مشترکان محترم شرکت توزیع یروی برق جنوب استان کرمان میتوانند به وب سایت این شرکت به نشانی www.sked.co.ir در بخش میز خدمات الکترونیکی، مراجعه و خدمات خود را به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به شرکت انجام دهند».
وی افزود: «میز خدمت در محل ستاد شرکت و مدیریتهای برق شهرستان های بم، جیرفت و کهنوج استقرار یافته است».
رضوی علوی ضمن اشاره به اهداف استراتژیک شرکت بیان کرد: «این شرکت طبق اهداف استراتژیک تدوین شده قصد دارد با بهرهمندی از نرمافزارهای گوشیهای هوشمند، وب سایت و تلفن ثابت، مراجعات حضوری خود را تا سال 1400 به صفر برساند».
نظر خود را بنویسید