فردای کرمان – گروه اطلاعرسانی: سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به گستردگی ماموریتها و وظایف سازمانی بهزیستی بر لزوم حل و فصل امور در چارچوب مقررات با بهرهگیری از تعاملات گستردۀ علمی و تخصصی با کارشناسان در کنار توجه به چارچوب قانونی و اختیارات و مسئولیتهای مدیریتی تاکید کرد و گفت: «حذف کارهای تکراری و آزموده شده که تاثیری در پیشبرد و رشد سازمان ندارند و جایگزین کردن آنها با رویکردهای جدید، منتج به باز شدن راه برای ارائۀ خدمات اثربخش و ماندگارتری خواهد شد ».
علیرضا وحیدزاده همچنین با اشاره به سیاست اخیر سازمان بهزیستی مبنی بر تعامل مستقیم مسئولین با مردم، افزود: «انتقال بازخوردهای مردمی به بدنۀ کارشناسی منجر به شفافسازی کارها خواهد شد و نتیجۀ این شفافسازی نهایتا ایجاد رضایتمندی خواهد بود».
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، وی در سفر به شهرستان کهنوج با روسای ادارات بهزیستی منطقۀ جنوب پیرامون ماموریتها، برنامهها و طرحهای پیشرو در سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداخت .
وحیدزاده در این دیدارها بیان کرد: «شفافسازی و ارائۀ آمار درست و واقعی علاوه بر روشن کردن زوایای مختلف مشکلات، مسیر درست، ایمن و مستحکمی برای جلب مشارکت پررنگ خیرین را در پی خواهد داشت که در نتیجۀ آن زمینه و بستر مطالبهگری درست، منطقی و اثربخش را در جهات مختلف فراهم خواهد کرد».
وی بر ایجاد زمینۀ جلب همکاری و همراهی سایر ارگانها و مسئولین تاثیرگذار تاکید کرد و با مهم خواندن لزوم تعامل مستمر با مراکز تحت نظارت و مسئولین شهرستانها، خاطرنشان کرد: «گسترش تعاملات با مراکز تحت نظارت و مسئولین اجرایی و تصمیمساز در شهرستانها موجب گسترش زیرساختهای اجتماعی در شهرستانها خواهد شد و گسترش زیرساختها موجب تکمیلتر شدن چرخۀ خدمات و مستحکمتر شدن اثربخشی خدمات در حال ارائه به افراد و اقشار مختلف توسط بهزیستی خواهد بود».
سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان تقسیم کار مناسب و ایجاد پایلوت برای برنامههای پیشروی بهزیستی را از راهکارهای مناسب در رسیدن به اهداف سازمانی بیان کرد. /پ
نظر خود را بنویسید