سیستم اداری باید اصلاح شود
گروه جامعه – استاندار کرمان گفت: «قوانین و مقررات برای نظم، عدالت و انجام درست کارها است؛ بروکراسی یعنی کارمندی که خوب کار نمیکند، زمان نمیداند و مثبتاندیش نیست». به گزارش خبرنگار فردای کرمان، محمدجواد فدایی در نهمین نشست شورای اداری استان کرمان...