بستری 13 بیمار جدید کرونا در سیرجان
فردایکرمان ـ گروه جامعه: یک زن 60 ساله در شهرستان سیرجان که بیماری دیابت داشت، یازدهم تیرماه با علایم اولیهی کرونا در بیمارستان بستری شد. او پس از طی دورهی درمان، 14 تیرماه از بیمارستان مرخص شد. روز گذشته اما با حال وخیم و علایم قلبی و عروقی در...