شهر کرمان با کمبود آب مواجه است
گروه جامعه - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: «اگر مردم بتوانند مصرف آب خود را در دو ماه اول تابستان مدیریت کنند میتوانیم تابستان امسال را با مشکلات کمتری پشت سر بگذاریم». به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا منطقه کویر، محمد طاهری در خصوص...